کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316382 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معایب پرچمداران HTC، سامسونگ، موتورولا و اپل

وقتی همه جیب تان را روی میز خالی می کنید و تحویل فروشنده می دهید تا یک تلفن پرچمدار بخرید، حتماً انتظار زیادی از آن دارید و اصلاً دوست ندارید نقصی در آن ببینید. اما متأسفانه در عمل چیزی که به دست شما می رسد اگر نه عیب های بزرگ، ولی قطعاً بی عیب هم نخواهد بود.



به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ همین موضوع باعث شده که وب سایت Fixya به طرح این سوال درباره ۴ پرچمدار بزرگ (Samsung Galaxy S4, HTC One, Apple iPhone 5S و Motrola Moto X) از ۴ غول فناوری بپردازد و از صاحبانشان بخواهد مشکلات عمده تلفن های هوشمند خود را بگویند.

اگر قصد خرید یکی از این تلفن ها را دارید به ادامه مطلب بروید تا نظر کاربران را در مورد ایرادات آن ها بدانید.



همان طور که می بینید مهم ترین شکایت دارندگان گلکسی اس ۴ گرمای بیش از حد آن است. ۲۵ درصد صاحبان این تلفن گفته اند دستگاه شان هنگام مرور وب یا بازی خیلی داغ می کند. برخی معتقدند مشکل از جنس پلاستیک به کار رفته در بدنه گلکسی اس ۴ است.

معضل دیگر باتری دستگاه است. به طوری که اغلب باعث می شود مجبور باشید هر روز آن را شارژ کنید. این مشکل به طور مساوی با مشکل تاریکی صفحه نمایش گزارش شده که کمی عجیب به نظر می رسد. کاربران گفته اند نمایشگر تلفن شان در قیاس با دستگاه های دیگر تاریک تر است!



اما ۳۰ درصد از کاربران، موتو ایکس زیبای موتورولا را کم ظرفیت یافته اند و معتقدند ۱۲ گیگابایت از ۱۶ گیگابایت موجود روی دستگاه کفاف امور روزانه شان را نمی دهد؛ از آن بدتر اسلات حافظه جانبی MicroSD هم وجود ندارد که لااقل با خرید حافظه اضافی مشکل را حل کنند.

۲۰ درصد صاحبان موتو ایکس از نمایشگر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی دستگاه خود رضایت ندارند. همچنین دوربین دستگاه را در مقایسه با تلفن های گذشته موتورولا چندان پیشرفته نمی دانند. البته موتورولا پیش تر برای رفع این نقیصه یک به روز رسانی برای تلفن های موتو ایکس عرضه کرده بود.



دو مشکل عمده آیفون 5S از نظر دارندگانش، عمر کوتاه باتری و ضعف امنیتی تاچ آی دی است. نکته جالب، شکایت ۱۵ درصد از کاربران درباره کرش کردن اپلیکیشن ها است؛ جایی که اپل ادعای زیادی در مورد عملکرد بی نقص آن دارد. یکی دیگر از مشکلات که یکی از کمبودهای آیفون در مقایسه با پرچمداران اندرویدی را نشان داده، اندازه نمایشگر دستگاه است.



آخرین پرچمدار مورد مقایسه هم HTC One زیبا است. خیلی جای تعجب ندارد که ۳۰ درصد صاحبانش از عمر باتری آن می نالند و قبلاً هم شکایت هایی در این مورد به گوش می رسید. اما مسئله دیگر زمان زیاد (حدود ۵ ساعت) شارژ کامل دستگاه است که خیلی ها را ناراحت کرده.

و البته یکی از نقاط قوت این تلفن، تقریبا بیشترین شکایت ها را هم به همراه داشته و حدود ۲۰ درصد مصرف کنندگان از صدای «هیس» موقع مکالمه و پخش موسیقی گله کرده اند. مورد دیگر شاید بیشتر به دلیل سر و صدای زیادی است که خود شرکت اچ تی سی درباره دوربین وان بر پا کرد، ولی در نهایت موفق به خرق چیزی نشده بود.

اگر شما هم صاحب یکی از این تلفن های پرچمدار هستید، درباره نقاط قوت و ضعف آن بنویسید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18590 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1392/10/07 تعداد مشاهده: 2955
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/10/10 12:04
آیفون در تمامیه مدلهاش نتونسته گوشی ای رو بسازه که بتونه نصف روز شارژ نگه داره و هر کی میگه که شارژ نگه میداره دروغ میگه...دوستم آیفون 5 اس رو بعد از 3 روز بابت این موضوع با 600 هزارتومن ضرر فروخت...
برترین گوشی حال حاضر دنیا گلکسی اس 4 و برترین فبلت دنیا نوت 3 هست و بس
mohammad 1392/10/07 18:32
من حدود6ماههs4دارم . نسبت بهs2که حدود 2 سال داشتم که باتریش توزمانه خودش بین رقیباش شاهکار بود باتریش عالیه تا دو روز بدون مشکل جوابتونو میده.اصلا ایطور که میگن نسبت به htc1,xperiazداغ نمیکنه.البته مدلi9505lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
مهران 1392/10/07 13:07
من S4 دارم و 2 مورد اول جزو مشکلاتشه. البته اسمارت فون هارو به هر حال باید هر روز شارژ کرد و نمیشه گفت که "مشکل" هستش! ولی داغ کردنش آزاردهندست.
مشکل صفحه نداشتم تا حالا. صفحه های Super AMOLED و FULL HD سامسونگ رقیب نداره!
mohammad reza safa 1392/10/07 11:11
گلکسی اس ٤ خیلی هنگ میکنه
پدر من و دوستامو در آورده
وقتی یکم پر میشه خیلی هنگ می کنه

یکی از دوستام آیفون داره تا آخر پره ولی هنگ نمی کنه
به نظر من آیفون خیلی بهتره